BLOG

Cunoaște-ți publicul Reclama audio este încă un instrument puternic și eficient pentru promovarea afacerii dvs. Cu ajutorul reclamelor audio inteligente, veți ajunge la clienți și vă veți mări vânzările prin difuzarea lor la radio. Fie că optați pentru reclama la televizor, radio sau anunțuri tipărite, trebuie să știți ce public va consuma anunțul dvs. Cati […]

0 0

November 9, 2017

productie audio

Rolul reclamei nu trebuie confundat niciodată cu mijloacele. Acesta trebuie să reprezinte o finalitate! Exemple de mijloace (adesea confundate cu scopuri): Să anunțe lansarea unui nou produs / serviciu / înființarea unei firme. Să anunțe o ofertă / o reducere. Să invite oamenii la o prezentare / o lansare / sau orice alt tip de […]

Începuturile înregistrărilor sonore datează din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, deși generarea mecanică a unei serii de sunete a fost posibilă încă din antichitate.

0 0

October 2, 2017

Din punct de vedere fiziologic, sunetul constituie senzația produsă asupra organului auditiv de către vibrațiile materiale ale corpurilor și transmise pe calea undelor acustice. Urechea umană este sensibilă la vibrații ale aerului cu frecvențe între 20 Hz și 20 kHz, cu un maxim de sensibilitate auditivă în jur de 3500 Hz. Acest interval depinde mult de […]


[There are no radio stations in the database]