Sfaturi pentru ca reclama audio să vândă

Written by on January 29, 2018

Cunoaște-ți publicul

Reclama audio este încă un instrument puternic și eficient pentru promovarea afacerii dvs. Cu ajutorul reclamelor audio inteligente, veți ajunge la clienți și vă veți mări vânzările prin difuzarea lor la radio.
Fie că optați pentru reclama la televizor, radio sau anunțuri tipărite, trebuie să știți ce public va consuma anunțul dvs. Cati ani au? Care este genul lor? Care sunt nivelurile de venit sau obiceiurile de cheltuieli?

Puteți descrie persoana care este cea mai potrivita să audă reclama dvs. la radio?

Deoarece posturile de radio au target de vârste diferite, asigurați-vă că vizați publicul potrivit. Nu difuzați o reclamă care vizează adolescenții la un post de radio care difuzeaza muzică Oldies but goldies.

Găsiți posturile, canalele sau emisiunile relevante în care datele demografice se potrivesc pieței dumneavoastră de consum. De exemplu, dacă încercați să vindeți o nouă băutură energetică, vizați posturi cu o audiență mai tânără, de nișă, cum ar fi rock-ul alternativ, hip-hop sau canalele care difuzează metal.

O reclamă audio bună este scurtă. Nu pierdeți timp cu introduceri plictisitoare sau explicații. Treceți direct la subiect și începeți enumerarea ofertelor. Din moment ce ați avut timp să vă cunoașteți publicul și ce își dorește, puteți crea un intro puternic care să capteze atenția și să creeze interes.

Încearcați o poveste amuzantă sau un dialog pentru a ține ascultătorul atent. De asemenea, evitați să creați confuzii cu cuvinte sau propoziții complicate.

Dacă nu poți atrage atenția ascultătorilor, ai pierdut bătălia. Dacă ascultătorul dvs. se află într-o mașină, ar putea comuta pe un alt post de radio.

O voce grozavă

Radio este arta de a vorbi eficient.

Fără un mediu vizual, totul se bazează pe voce, ton, ritm, varietate și emoție. Vorbitorul trebuie să sune speriat, emoționat, nervos, calm, etc.

Alegeți vocea care să se potrivească mesajului dvs. comercial. Din fericire, nu trebuie să cheltuiți bani pentru a face acest lucru – căutați opțiunile excelente ale Sounds Design care deține o bază de date cu voci feminine și masculine experimentate.

Ține minte…

  • Cunoașteți publicul și înțelegeți cine ascultă reclama dvs. radio înainte de a scrie scenariul reclamei audio.
  • Captati atenția prin mesaj puternic.
  • Utilizați o voce extraordinară pentru a transmite mesajul potrivit și pentru a rezona cu audiența .
  • Testați întotdeauna anunțurile dvs. pentru a obține cele mai bune rezultate .
  • Incheiati printr-un mesaj puternic pentru a menține atenția ascultătorului asupra campaniei dumneavoastră.

Continue reading

[There are no radio stations in the database]